5.0
gebaseerd op 133 reviews

Fijne en goede kapsalon met uitstekende service. Een aanrader!
Ik kom graag terug.

Marian - meer dan 4 jaar geleden

Het is een prachtige salon! Debby denkt goed mee qua kleuren! M'n haar zit weer top!

Marieke - meer dan 4 jaar geleden

Erg goed geholpen

Roos - meer dan 4 jaar geleden